Aplikacja mobilna Blue Pocket umożliwia korzystanie z promocji

Rynek aplikacji mobilnych wzbogaca się o kolejny produkt- blue pocket – innowacyjne oprogramowanie, które ma zrewolucjonizować korzystanie z programów lojalnościowych. Twórcy aplikacji, zaprojektowali ja w taki sposób, aby ułatwiała zakupy, usprawniała korzystania z kart lojalnościowych i rabatów. Dzięki temu w niepamięć odejdzie zapchany plastikowymi kartami portfel oraz archaiczne drukowanie kuponów promocyjnych.

Wszystko będziemy mieli w naszym telefonie. Ale to nie wszystko – aplikacja umożliwi też pobieranie na smartfony biletów wstępu, np. do kina.

Blue pocket to nowy i ambitny polski projekt, który właśnie wkracza na rynek. Aplikacja jest dostępna na telefony z oprogramowaniami: Android, IOS oraz Windows Phone. Wkrótce aplikację będzie można pobierać za pomocą systemu Nokia Symbian oraz Blackberry.  Umożliwi ona pobieranie kart lojalnościowych, kuponów, biletów wstępu oraz odnajdzie promocje zlokalizowane w pobliżu. Co ważne, aplikację można pobrać za damo.

Komórka z funkcja portfela
Do czego posłuży blue pocket? – Przede wszystkim ma ułatwić zakupy i odciążyć portfel od plastikowych kart, o których często zapominamy i nie możemy w pełni czerpać z korzyści jakie dają nam programy lojalnościowe. Dzięki blue pocket wszystkie karty znajdą się w telefonie – wystarczy je zeskanować i pokazać przy kasie, żeby z nich skorzystać. Skończy się również problem z czasochłonnym wypełnianym formularzy rejestracyjnych, bo wszystko będzie odbywało się drogą elektroniczną, a dane zostaną umieszczone w chmurze – opowiada pomysłodawca aplikacji Grzegorz Siewiera, prezes LSI Software.

Ponadto aplikacja umożliwi skanowanie oraz pobieranie z sieci kodów i kuponów promocyjnych. – Urządzenie rozwiązuje problem papierowych kuponów rabatowych, które do tej pory trzeba było drukować lub wycinać i nosić przy sobie. Stworzony specjalnie dla naszej aplikacji blue kod (rodzaj kodu QR) pozwala skanować kupony z gazet, plakatów czy billboardów, co sprawia, że mamy je zawsze przy sobie i możemy skorzystać z nich w każdej chwili. Pierwszymi partnerami blue pocket są takie marki jak Sfinks, Dominium, Top Secret, McArthur, Hexeline, Ochnik, Solo Pizza, Chłopskie Jadło, Wook, Instytuty Kosmetyczne Eris, Answear.com, Vabbi, Telepizzeria Tino, ale cały czas poszerzamy ich listę. Oferty większości z tych firm są już dostępne w aplikacji. Użytkownicy będą informowani o wszystkich rabatach, obniżkach oraz promocjach marek współpracujących. Oczywiście za pomocą aplikacji można wgrywać również inne karty członkowskie oraz kupony jakie posiada klient  – dodaje Grzegorz Siewiera.

Promocje wokół Ciebie
Łowców promocji z pewnością ucieszy fakt, że aplikacja, dzięki mechanizmowi geolokalizacji, wyszukuje najbliższe promocje i wyznacza do nich trasę. Często przecież nie zdajemy sobie sprawy, że w jednym z naszych ulubionych sklepów odbywa się promocja, ponieważ była ona nagłośniona np. wyłącznie na Facebooku. Blue pocket jest w pełni sprzężony z portalami społecznościowymi i nie tylko odnajdzie dla nas rabaty, ale również poleci je znajomym.

Koniec kolejek
Ostatnią i bardzo użyteczną funkcjonalnością aplikacji jest możliwość pobierania kupionego przez Internet biletu wstępu na smartfon. Jest to opcja, która zdecydowanie „ułatwi życie”, ponieważ niweluje problem stania w kolejkach i drukowania biletu w domu. – Po zakupie biletu przez Internet, klient będzie mógł przechowywać go w aplikacji i od razu udać się na salę kinową, pokazując go w telefonie pracownikowi kina. Taki wirtualny bilet ma na celu zaoszczędzić czas użytkowników i ograniczyć do minimum wątpliwą przyjemność stania w kolejkach. Funkcja będzie dostępna niebawem- obecnie trwają ostatnie prace z naszymi partnerami. W najbliższej przyszłości planujemy wprowadzić oferty różnych instytucji kulturalno- rozrywkowych- nie tylko kin – tłumaczy Grzegorz Siewiera, LSI Software.
Użytkownicy aplikacji nie muszą się obawiać utraty swoich kart czy kuponów w momencie zgubienia lub kradzieży telefonu. Wszystkie dane o promocjach i punktach zebranych w programach lojalnościowych zapisywane są w tzw. „chmurze”, dzięki czemu informacje w prosty sposób można odzyskać. Jednocześnie klienci nie muszą się martwić o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, ponieważ firma ich nie przechowuje.

Dodaj komentarz