PlayStation laureatem nagrody Superbrands w Polsce

Share on Google+0Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Share on Reddit0Share on StumbleUpon0Share on Tumblr0

superbrands_PS (4) Sony Computer Entertainment Polska ma zaszczyt poinformować, że PlayStation zostało super brandem 2013 roku. Nagroda Superbrands przyznana została PlayStation jako światowej marce, która od samego początku swojego istnienia kojarzy się z najlepszą rozrywką, najnowocześniejszymi technologiami i najbardziej popularnymi grami.

Powstały w 2008 roku Polski oddział Sony Computer Entertainment Europe dostarcza najwyższej jakości produkty i usługi lokalnym konsumentom, promując najnowsze technologie i rozwiązania.

Gala Finałowa VII edycji Superbrandszgromadziła w piątek 5 kwietnia przedstawicieli wielu najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, którzy odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Po raz pierwszy przyznano także nagrody Created in Poland Superbrandsdla marek, które są wytworem polskiej myśli brandingowej. Nagroda honorowa Superbrands trafiła w ręce Pana Andrzeja Wajdy.  Podczas Gali przedstawiono kolejne wydanie Albumu Supebrands 2013, zwanego „biblią brandingu” – wydawnictwa prezentującego indywidualną drogę do sukcesu każdej z nagrodzonych marek.
Statuetki Superbrands i Business Superbrands odebrali przedstawiciele 27 marek w tym reprezentujący Sony Computer Entertainment Polska Maciej Kmiołek – Dyrektor Marketingu SCE Polska.
„Jesteśmy ogromnie dumni z tego wyróżnienia, szczególnie dlatego, że jest to nagroda nie tylko od specjalistów, ale przede wszystkim od konsumentów, tych osób do których kierujemy nasze produkty i  komunikację. Cieszymy się , że marka PlayStation przez lata obecności na polskim rynku silnie zapisała się w świadomości konsumentów, stając się synonimem domowej rozrywki.”

The Superbrands Ltd. to działająca w 85 krajach świata organizacja nagradzająca sukcesy marek, które odznaczają się wyjątkowo silnym wizerunkiem. Statuetki i dyplomy  tegorocznej, siódmej edycji zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie – liczącej aż 15 000 respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.

Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami strategicznymi tegorocznej edycji są: Stratosfera, GfK Polonia, Dragon Rouge, PolishNational Sales Awards, Instytut Adama Mickiewicza, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, natomiast partnerami medialnymi są: ThinkTank, Proto, Mediarun oraz Radio PiN.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.