Sekafi – program do prowadzenia serwisu

sekafi-fotoDokonując wyboru odpowiedniego oprogramowania ERP do własnej firmy należy wziąć pod uwagę wszystkie możliwe okoliczności, w których będzie wykorzystywane oprogramowanie. Dlatego też warto zwrócić uwagę na program SEKAFI.

Oprogramowanie to jest klasycznym przykładem z grupy programów użytkowych ERP. SEKAFI przede wszystkim wspiera obsługę klienta oraz pracę wewnętrzną w firmie np. na magazynie, w biurze czy też w serwisie. Oprogramowanie spełnia takie podstawowe funkcje jak: obsługa terminów, tworzenie precyzyjnych raportów, podgląd aktualnych zleceń, przypominanie o wcześniej sprecyzowanych wydarzeniach.

Aby lepiej zrozumieć zalety i możliwości, jakie oferuje oprogramowanie, warto posłużyć się praktycznym przykładem. Oto jeden z nich:

Sprzedając jednemu z naszych klientów zasilacz UPS możemy zaoferować cykliczną opiekę, a także gwarancję niezawodności urządzenia. Oczywiście przedkładamy warunek, że jeśli zasilacz UPS będzie miał wymieniane akumulatory przynajmniej raz na dwa lata. Wówczas za pomocą SEKAFI determinujemy datę zakupu, okres gwarancji oraz proponowany termin wymiany akumulatorów np. co 20 miesięcy.

Nasza aplikacja posiada wbudowany generator dokumentów Fast Report, dzięki któremu w wyjątkowo prosty sposób dostosujesz wszystkie wydruki, analizy oraz statystyki według własnych potrzeb i prefernecji. Taka funkcjonalność programu pozwala na tworzenie dokumentów w takich formatach, które odpowiadają danemu użytkownikowi oraz możliwość sprawdzenia zbliżających się zadań i kondycji serwisu.

Sekafi 3 SQL umożliwia dostosowanie formularzy kontrahentów, lokalizacji, oraz osób do wymagań związanych ze specyfiką branży, w której będzie użytkowany, bez konieczności ingerowania w kod źródłowy przez naszych programistów. Sam zdecydujesz jakie pola są Ci potrzebne. Wykreowane pola automatycznie widoczne będą w wyszukiwarkach.
Każda branża ma swoje specyficzne potrzeby i oczekiwania, które dzięki tym mechanizmom mogą zostać zaspokojone.

Dodaj komentarz