Otworzyłeś własną firmę i zależy Ci na jak najtańszym wyposażeniu biura lub lokalu jej siedziby? Dzisiaj dowiesz się, gdzie kupić sprzęty do biura w dobrej jakości, ale niskiej cenie.
Część z nas zakłada własną firmę i korzysta ze wsparcia finansowego od banku lub z funduszy unijnych. Inni natomiast poświęcają w tym celu swoje oszczędności. Bez względu na to do jakiego grona należysz, na pewno nie chcesz wydawać zbyt dużo gotówki na sprzęty biurowe. Bardziej zależy Ci na szkoleniach czy kursach, które pomogą Twojemu przedsiębiorstwu. Jak zatem tanim kosztem wyposażyć biuro? W jakie sprzęty inwestować, a jakie kupić z drugiej ręki? Sprawdźmy to!
Jakie sprzęty warto kupić z drugiej ręki?
Myślimy, że nowe znaczy lepsze, nowocześniejsze i przede wszystkim wydajniejsze. Inwestujemy gotówkę w nowe sprzęty, laptopy i telefony. Nie zawsze to się opłaca. Przede wszystkim, dlatego że pochłania to sporą ilość pieniędzy i nie zawsze coś, co jest nowe jest lepsze od używanego. W związku z tym, warto zapoznać się z produktami do biura, które opłaca się kupić z drugiej ręki.
Laptopy biurowe
Wybierając komputer do biura, często wolimy kupić laptop niżeli sprzęt stacjonarny. W takim wypadku warto przejrzeć laptopy poleasingowe http://www.servecom.pl/, które są używane, ale sprawne i wydajne. W dodatku często kosztują połowę mniej, więc w cenie jednego nowego komputera zakupimy dwa używane.
Meble do biura
Biurko, krzesło, czy szafki na dokumenty kosztują wiele. Sam fotel biurowy to wydatek rzędu 300-400 zł. Dlatego, by zaoszczędzić dobrze jest rozejrzeć się po stronach i sklepach, które oferują używane meble do biura, w dobrej cenie i praktycznie w idealnym stanie.
Drukarki
Jeśli nie otworzyłeś drukarni, nie będzie Ci potrzebna wypasiona i niezwykle droga w utrzymaniu drukarka. Wystarczy używana i taka, do której kupisz niedrogi tusz.
W co opłaca się inwestować?
Jeśli chcesz, by twoja firma szybko i prężnie się rozwijała, inwestuj w reklamę i szkolenia. Znajdź też operatora, który oferuje tani internet oraz atrakcyjne ceny za abonament telefoniczny z opłacalnymi pakietami, które rzeczywiście będziesz wykorzystywał. Warto również przeznaczać pieniądze na jakość oferowanych usług i produktów. To wzbudza zaufanie klientów i przede wszystkim buduje Twoją renomę.