Medal dla kampanii SkyDrive w konkursie KTR!

skydriveKampania „Najgrubiej pod chmurą” promująca dysk wirtualny SkyDriv efirmy Microsoft została nagrodzona brązową statuetką w konkursie Klubu Twórców Reklamy w kategorii Active Advertising. Jury doceniło koncepcję i realizację projektu, w który zaangażował się znany polski artysta hiphopowy Pezet.
„Najgrubiej pod chmurą” to kampania zrealizowana w 2012 r. przez Microsoft we współpracy z jednym znajpopularniejszychartystów hiphopowych w Polsce – Pezetem. W ramach kampanii Pezet promował utwórdedykowany chmurze SkyDrive, a teledysk do utworu emitowany był w mediach muzycznych, w tym w stacjach muzycznych MTV, 4Fun TV i w Polskim Radiu. Jednocześnie na profilu Pezeta na Facebooku, na portalu NK.pl oraz w kanałach komunikacyjnych Microsoftużytkownicy bylizachęcani do „przesiadania się do chmury”, czyli zakładania kont i korzystania ze SkyDrive. W ramach ww. działań, w mediach społecznościowych odbył się konkurs, gdzie nagrodą były m.in. wejściówki za kulisy podczas koncertu Pezeta.

Klub Twórców Reklamy stanowi zorganizowaną reprezentację twórców szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Działania klubu mają na celupodnoszenie standardów w kreacji reklamowej, fotografii, kinie, muzyce, ilustracji, typografii, projektowaniu graficznym i przemysłowym oraz dziedzinach pokrewnych. KTR skupia się również na kształtowaniu wizerunku komercyjnych środowisk twórczych oraz na wspieraniu działań młodych twórców sztuki komercyjnej. Stara się budować kontakty służące wymianie talentów między branżą reklamową a szeroko pojmowanymi środowiskami twórczymi w Polsce i zagranicą. Od 2004roku KTR organizuje konkurs reklamy, który odbywa się pod całkowitym nadzorem merytorycznym i organizacyjnym Klubu i obejmuje szerokie spektrum rynku komunikacji marketingowej.

W wyniku kampanii „Najgrubiej pod chmurą” zanotowanoogromny wzrost zainteresowania usługami chmury konsumenckiej. Kreację przygotowała nagrodzona agencja Saatchi & Saatchi Digital. Za działania w mediach społecznościowych odpowiedzialna była agencja Socializer, a za zakup mediów –UniversalMcCann.

Dodaj komentarz